CZEKOLADOWA OWSIANKA Z MALINAMI I MIGDAŁAMI


Odkąd nauczyłam się robić OWSIANKĘ IDEALNĄ, jadam ją niemal codziennie.
Nie ukrywam, że pierwsze podejścia do tematu były dość niesmaczne, 'ciapowate' i bez wyrazu.
Na szczęście z czasem znalazłam idealny rodzaj płatków, sposób przygotowania i łączenia z ulubionymi dodatkami. Największym sukcesem ( i zaskoczeniem ) , było przekonanie do owsianki mojego partnera, który nie może się teraz obejść bez tej słodkiej, porannej przyjemności.
Dziś mam dla was propozycję całoroczną - latem dodaję świeże malinki a po sezonie używam mrożonych, o czym więcej w przepisie poniżej.

SKŁADNIKI 
(śniadanko dla dwóch osób)

- szklanka płatków owsianych górskich
-2 szklanki wody
-1 łyżka ciemnego kakao
-2 łyżki syropu z agawy
-szczypta soli
-około 300 gram malin świeżych lub mrożonych
-4 łyżki migdałów w płatkach

WYKONANIE:

Płatki zalewam wodą, dodaję sól, kakao i syrop z agawy.
gotuję na wolnym ogniu przez około 8-10 minut (do momentu uzyskania odpowiedniej dla mnie konsystencji), co jakiś czas mieszając.
Jeśli używamy malin mrożonych dodajemy je w trakcie gotowania owsianki, około 5 min przed końcem. Jeśli świeże- dekorujemy nimi gotową owsiankę. Na koniec posypujemy całość płatkami migdałów.

SMACZNEGO !


Komentarze

Prześlij komentarz